Over WelStra

Het leveren van een onderscheidende klantbeleving staat vaak als doelstelling in de plannen van een organisatie. Veel marketing – en service afdelingen hebben die doelstelling hoog in het vaandel staan, maar hoe zit het met HR? Hoe zorg je voor een cultuur waarin de Employee Experience (EX) en de Customer Experience (CX) floreren? Geen goede Employee Experience zonder een goede Customer Experience.

WelStra is gespecialiseerd in het (mede) bedenken van de Employee Experience – en Customer Experience strategie van organisaties. Daarbij ondersteunt zij management en medewerkers bij de invoer van de strategie in de organisatie, waarbij coaching van de mensen een groot deel van de werkzaamheden in beslag neemt.

Indien wenselijk maakt WelStra voor haar relaties de vertaalslag van de strategie naar een CRM-oplossing. Ook bij de implementatie van een CRM-oplossing kan WelStra een belangrijke en grote rol spelen.

Welstra-1
Foto-Hedi

Hedi Wassink – Oprichter

Mijn voorkeur heeft het om samen met een team van mensen heldere doelen te stellen, waarbij ik een coachende- en aansturende rol vervul. Dat kan zijn als onder andere interim directeur, programmamanager en bid manager.

Mijn ultieme doel is om te zorgen voor lachende medewerkers, gelukkige klanten en ook tevreden aandeelhouders.

Mensenmens
Deskundig en grondig
Recht-door-zee mentaliteit
Directheid en transparantie
Meetbaar resultaat

Mijn ervaring
Ik heb meer dan 30 jaar werkervaring, waarvan een groot deel in de combinatie van strategie en ICT, onder andere bij bedrijven als Douwe Egberts, House of Engagement, Microsoft en Breens Network. Deze ervaring is op het gebied van sales, marketing en ICT, zowel nationaal als international.

Visie op CRM

Het ultieme doel van CRM als strategie en oplossing is om te zorgen voor lachende medewerkers of te wel Employee Experience, gelukkige klanten of te wel Customer Experience en tevreden aandeelhouders.

CRM gaat over het realiseren van de bedrijfsdoelen (omzet, klanttevredenheid) door het verbeteren van klantinteractie. Dat betekent dat CRM niet een project is, maar een manier van bedrijfsvoering. Het startpunt kan wel worden gevonden in een projectmatige aanpak, maar dan altijd met de bedoeling om veranderde, verbeterde werkwijzen in de organisatie voor de lange termijn te borgen. Het betekent ook dat CRM uiteindelijk alle onderdelen van het bedrijf zal raken en niet alleen de frontoffice afdelingen zoals verkoop, marketing en/of customer service. Al zijn dat wel de natuurlijke startpunten omdat daar de meeste klantcontacten plaatsvinden.

Afbeelding-2

Waarom WelStra?

WelStra kan behulpzaam zijn bij het beantwoorden van de vragen op het gebied van klantgericht ondernemen:

  • Hoe stel ik een Employee Experience – en Customer Experience strategie op?
  • Hoe voer ik Employee – en Customer Experience als strategie en oplossing met succes in?
  • Hoe halen wij meer rendement uit onze klanten en klantcontacten?
  • Hoe kunnen we ons relatiebeheer en accountmanagement verbeteren?
  • Hoe kies ik de juiste CRM-software en ICT-ondersteuning?

De naam

De naam WelStra staat voor Wel = groeien en Stra = strategie of te wel groeistrategie. Ook in ons logo vindt men de belangrijke kenmerken van onze aanpak terug. De achterliggende gedachte is dat de samenstelling van diverse elementen een logisch geheel vormt: de strategie.

De kern van ons logo is een zeshoek, als een honingraat, welke geassocieerd zou kunnen worden met: ijverig, nijver. De honingraat ontstaat als het ware door twee driehoeken, waarvan een om de ander gevouwen wordt, hetgeen staat voor een bundeling van krachten. Dit vanuit een no-nonsense aanpak die start bij mensen en leidt tot een meetbaar resultaat.

30 jaar ervaring
Wat WelStra uniek maakt is de meer dan 30 jaar ervaring met focus op marketing, sales en HR en de ervaring met diverse CRM-oplossingen. Zowel vanuit de strategische en operationele organisatie kant, als de kant van de diverse softwareleveranciers. Projecten worden op basis van verantwoordelijkheid uitgevoerd waarbij het afgesproken resultaat de meetlat is.

WelStra specialiseert zich in de volgende marktsegmenten: zakelijke dienstverlening, onderwijs en overheid. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Contact opnemen
Welstra-3

WelStra werkt samen met partners

Zowel voor de CRM-diensten als voor de commerciƫle diensten werkt WelStra samen met partners die over complementaire competenties beschikken en dezelfde kwaliteitscriteria hanteren als WelStra. Deze partners zijn cruciaal voor onze activiteiten.